Om på nytt

Hejsan,

nu är det ju så att jag har tänkt att jag ska ha en ordentlig blogg om konsten jag gör etc, (strictly to please others, and to keep some notes for myself ;P)
 
Så jag ger väll det här med bloggandet en chans till.
 Har inte haft orken eller humöret för att blogga på ett bra tag, har varit med om mycket som har gjort livet liite jobbigare för mig. Har verkligen inte varit mig själv på ett långt tag men nu känner jag att det är dax to step it up och bli Hannah igen. Jag har sårat, blivit sårad, mist folk och förlorat den där ständiga känslan att ha någon man litar på vid ens sida dag in och dag ut.

som jag babblar skit, inget bra att skriva om i första inlägget kanske, men IT HAS TO COME OUT SOME WAY!!! ;)

Iallafall, här kommer jag skriva om min otroligt roliga vardag (not) och visa upp min konst. Hope you like very muuuch..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0