God(?)morgon

Så sjukt trött, orkar verkligen inte gå upp men måste. Skolan börjar om 50 min, och jag ligger här osminkad, oklädd, inte ätit, och så sjukt trött. Ska sluta somna tidigt, blir fan bara mer trött då.

Anyhuuu, ska väll stressa mig upp om 10 ungefär, sen blir det en massa pillande med en tavla jag håller på med just nu, hatar egentligen självporträtt, men det fick bli de så detta fotot passa perfekt för grafiken som vi håller på med just nu. Lägger ut lite bilder efter skolan på hur långt jag kommit på den, och hur den är uppbyggd.

Kan inte någon av mina favoriter komma hit och bara slappa i sängen hela dagen... ta hand om mig, frukost på sängen, massage (har världens träningsvärk, tar alltid i mer än vad jag borde blää)

Efter skolan  blir det till att komma hem lite snabbt sen packa antingen träningskläder eller bikini, ska kanske iväg och simma om vi hittar dit haha.

Ha de mys



Ett mönster jag gjorde för textilen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0