Färdig med grafik

Nu är kursen grafik klar för min del, men kommer nog fortsätta en hel del inom denna stilen då jag gillar att blanda gammalt med nytt.
Håller nu på med en tavla som sagt som jag lägger upp lite bilder på och visar hur jag gjort den, vissa kanske anser att det är lite fusk men jag tycker allt inom måleri, tryck, teckning etc är konst så skriv gärna vad ni själva tycker också.
Nu är det två timmar kvar av skolan, känner jag mig själv rätt så orkar jag inte sitta här och slösa tid, så jag stannar ett litet tag och målar sen drar jag mig hemåt och gör mig redo för gymmet. Idag ska det brännas. Har fortfarande ont i armarna dock, men det är en väärldslig sak. ;)
kommer ihåg när folk alltid sa till mig att ansiktet kommer stanna så om du gör fula miner, dom ljög fan inte. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0